Set
13
2016

Guardando sementes

Tinha intençom de fazer umha série entradas sobre a horta. E que milhor que começar polo começo, nom? Pois começamos a preparar a horta do próximo verám. Agora? Se ainda estamos NESTE verám! Pois sim, agora. A horta do ano que vém começa quando guardamos as sementes deste ano, e isso fai-se colhendo-as dos froitos que imos consumir. Formas de guardar semente há muitas perfectamente válidas. O realmente importante é que esteam bem secas e que se conservem num lugar fresco, seco e escuro. As minhas estám numha caixa de sapatos.

A forma mais cómoda de conservá-las é ponhendo-as em papel de cozinha, como podedes ver na foto coas minhas sementes de tomate:

Sementes de tomate

O papel absorve a humidade sobrante e, logo de secar, pode-se dobrar para metélo numha caixinha. Importante: ponhede nome ás cousas, que daquí a um ano nom ides lembrar de que é cada cousa. A maiores, o facto de conservá-las assim (as sementes de froitas mui hímidas ficam coladas ao papel) vai-nos vir bem á hora de ponhé-las a agromar. mas isso é outro conto que tocará aló polo mes de março.

Written by chimpin in: Geral | Etiquetas: ,

Non hai comentarios

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress | Aeros Theme | TheBuckmaker.com WordPress Themes