Xul
14
2009

Música na noite em Solháns

O festival da Música na noite de Solháns, em Calo (concelho de teo), começou a celebrar-se no ano ’86 e tivo, inicialmente, umha vida de 10 anos. O ano passado a associaçom Lua Chea retomou a idea e celebrouse a XI ediçom, á que assistim e da que gostei, polo que este ano tocava ir de novo. E alá fum a sexta, dia 3 deste mês. A pessar do cámbio de datas, que a fijo cadrar com a Rapa de Sabucedo, a assistência de público estivo bem, e o espaço melhor organizado que o ano passado.

Logo de dar conta dum par de bolos prenhados, atendim ao concerto de Medomedá (a mim colgase-me o navegador cada vez que entro, mas tenhem também um medomedá-myspace desses),

imagem145

un grupo de música pop-rock de quem conhezia a Marquinhos Drinkin e o seu Iogur de Fresa desde o primeiro A Polo Ghit, cançom que, por certo cantarom. Demonstrarom ser um grupo verbeneiro, divertido, e bons músicos, que também conta.

Medomedá

Adoito nom atender muito quando nom sei as cançons/nom conheço um grupo, mas podo assegurar que com este me divertim. Ademais, tocarom umha cheia de versons de cançons conhezidas, mui interessantes a maioria.

Logo disto tocou-lha quenda a Galegoz (também com o seu galegoz-myspace. Vou aproveitar a ocasiom para solicitar aos grupos que pordiós tenham umha web alternativa a myspace. que som o pior do mundo). Grupo já consagrado e de qualidade contrastada. O certo é que já os vim na Rapa há um par de anos (ou o passado, nom lembro agora) e este concerto estivo na linha, ritmo e letras.

Galegoz

O certo é que estava já canso e nom rematei de ver-os, e tampouco pudem ver a Ruxe-Ruxe, cousa que sentim porque é um grupo que ainda nom vim em direito.

Em resumo, um 9 para a organizaçom, da que deveram aprender muitos pequenos festivais que há por aí, e que continue assim por muitos anos.

Written by chimpin in: Geral |

1 comentario

  • Ah, e nom dissem, que havia muita comida (churrasco, empanada, calhos) e pagava-se com luas, que som uns bilhetes mui bonitos.

    Comment | 15 Xullo 2009

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress | Aeros Theme | TheBuckmaker.com WordPress Themes